SW/WS/770047. Gennemset af Amway | ©Way to life - 2008

En värld av skönhet.

Konsumenter över hela världen kräver att deras skönhetsprodukter ska hålla hög kvalitet och ge konkreta resultat - en frisk hud och optimal skönhet. Konsumenterna vill vara säkra på att produkterna de använder baseras på vetenskaplig forskning. De vill uttrycka sin personliga smak och stil. Och de vill i första hand ha produkter som kombinerar allt detta på ett enkelt, effektivt och praktiskt sätt.

Det är stora krav. Men du har just nu trätt in i en värld där dina krav

kan uppfyllas.

Vi använder avancerad teknik - däribland system som ursprungligen utvecklats inom läkemedelsindustrin, miljöforskningen och till och med rymdfarten - för att utvärdera ingredienskemi, sammansättning av ingredienser och hur de olika ingredienskomponenterna interagerar med varandra.  I denna hårt konkurrensutsatta kvalitetskategori är det endast ARTISTRYvarumärket och tre andra framstående varumärken som har en ledarposition som världens bäst säljande varumärken inom ansiktsvård och makeup.* De övriga är Clinique, Lancôme och Estée Lauder. ARTISTRY-varumärket är det enda varumärket,  baserat på direktförsäljning, som ligger i kvalitetskategorin. 2013-08-26 Lanserar vi en helt ny serie hudvård YOUTH XTEND I med detta slutar försäljningen av Time Defiance
SW/WS/770047. Gennemset af Amway | ©Way to life - 2008

En värld av skönhet.

Konsumenter över hela världen kräver att deras skönhetsprodukter ska hålla hög kvalitet och ge konkreta resultat - en frisk hud och optimal skönhet. Konsumenterna vill vara säkra på att produkterna de använder baseras på vetenskaplig forskning. De vill uttrycka sin personliga smak och stil. Och de vill i första hand ha produkter som kombinerar allt detta på ett enkelt, effektivt och praktiskt sätt.

Det är stora krav. Men du har just nu trätt

in i en värld där dina krav kan uppfyllas.

Vi använder avancerad teknik - däribland system som ursprungligen utvecklats inom läkemedelsindustrin, miljöforskningen och till och med rymdfarten - för att utvärdera ingredienskemi, sammansättning av ingredienser och hur de olika ingredienskomponenterna interagerar med varandra.  I denna hårt konkurrensutsatta kvalitetskategori är det endast ARTISTRYvarumärket och tre andra framstående varumärken som har en ledarposition som världens bäst säljande varumärken inom ansiktsvård och makeup.* De övriga är Clinique, Lancôme och Estée Lauder. ARTISTRY-varumärket är det enda varumärket,  baserat på direktförsäljning, som ligger i kvalitetskategorin. 2013-08-26 Lanserar vi en helt ny serie hudvård YOUTH XTEND I med detta slutar försäljningen av Time Defiance